Szkolenia zamknięte

ORGANIZACJA SZKOLEŃ ZAMKNIĘTYCH

Szkolenia zamknięte są organizowane dla wybranej Firmy. Poprzedzone są badaniami i szczegółową analizą potrzeb Klienta.  Mogą być prowadzone w dowolnym miejscu organizowanym przez naszego Klienta lub przez nas. Dysponujemy listą obiektów (sal szkoleniowych, ośrodków na terenie całej Polski), w różnych przedziałach cenowych.

Wielkość grupy przy szkoleniu a-motto czlowiek rosniezamkniętym  to 8-12 uczestników, dzielonych na różne wielkości 2-3 zespoły. Skład zespołów jest zmieniany przy każdym panelu tematycznym. Sesje są wspólnie rozpoczynane i kończone, jak również podsumowywane w całej grupie. Każdy zespół prowadzony jest przez Trenera merytorycznego, który towarzyszy i omawia wnioski płynące z ćwiczeń.

Czas trwania zajęć oraz panel tematyczny uzgadniany jest z naszym Klientem.

Najczęstszą formą realizacji takiego szkolenia jest 5-7h/dzień, z godzinną przerwą lunchową oraz 2-3 przerwy po 10 minut (na kawę, ciasteczko). Możliwe są również inne warianty, dogodne dla naszego Klienta.

Nasze zajęcia prowadzone są następującymi metodami:

Część merytoryczna – krótki wykład, mający na      celu przybliżenie tematu uczestnikom /wprowadzający i podsumowujący/

Prezentacja – korzystanie z rzutnika multimedialnego, a także flip-charta, podnosząc aktywność słuchaczy .

– Krótkie ćwiczenia (gry, minisymulacje)

– Kwestionariusze autodiagnozy

– Analizy przypadków –dyskusje w małych grupach

– Scenki ćwiczące umiejętności

– Krótkie ćwiczenia integrujące i odprężające.

 

Na szkoleniach uczestnicy otrzymają od nas pen-drive, z zapisaną treścią tematyczną szkolenia, jak również płytę CD/DVD z albumem pamiątkowych fotografii ze szkolenia i nie tylko :)

Uczestnicy otrzymają od nas „narzędzia”, wiedzę i umiejętności, które pozwolą im stać się atrakcyjniejszymi na rynku pracy, dobrymi pracownikami, którzy w sposób świadomy będą wyznaczając sobie cele i staną się w pełni gotowi je realizować, uzyskując doskonale wyniki ,tak w życiu zawodowym, jak i osobistym.

Życząc Państwu wielu sukcesów w realizacji marzeń z przyjemnością będziemy gościć Państwa na naszych szkoleniach.

Ewa Broda

 

PANELE TEMATYCZNE 

Panel I       NLP

  • Porozmawiajmy o naszym umyśle
  • Nasz umysł- wróg czy  przyjaciel?
  • Zasada ograniczeń percepcyjnych
  • Czym jest NLP- R.Baldler i J.Grinder
  • Modele i mapy-praktyka i doświadczenie

Panel II-III  Komunikacja

  • Zasada 7+/-2 – praktyczne aspekty w  komunikacji
  • Jak filtrujemy informacje-model świadomego działania
  • Klucze do umysłu klienta
  • Implikacje
  • Dopasowanie i prowadzenie / pacing i leading /
  • Zawiązywanie rapportu, ”pętla informacyjna”
  • Metaprogramy
  • Czy te oczy mogą kłamać?…chyba nie
  • Kiedy obudzą się emocje
  • Kotwice przestrzenne
  • Warsztaty- ćwiczenia praktyczne

Panel IV-V  Perswazja i manipulacja

  • Czym jest perswazja, a czym manipulacja?
  • Skuteczna perswazja
  • Lingwistyka perswazyjna
  • Presupozycje,  jako nośnik ukrytych sugestii
  • Teoria chaosu
  • Motyl i piramida
  • Dobre pytania
  • ćwiczenia, scenki

Panel VI Strategie sukcesu w biznesie 

  • Planowanie i programowanie umysłu na realizację celów
  • Schody życzeń i drabina problemów
  • Poziomy neurologiczne
  • Model TOTE
  • Rodzaje strategii
  • Mikro i makrostrategie w kuchni-dziwnie brzmi?
  • Motywacja
  • Świat  Walta Disneya – ćwiczenie ze zrozumieniem
  • Strategia Kurta Vonneguta
  • A teraz…możecie sobie pomarzyć…ćwiczenia indywidualne

Panel VII  Psychologia marketingu

  • Od hasła reklamowego do tekstu marketingowego
  • Kreatywna reklama i SKUTECZNA reklama
  • Warstwa treściowa tekstu-struktura pentagonu, piramida decyzyjna
  • Warstwa emocjonalna tekstu-elementy poprawnej struktury
  • Recepta na dobry tekst
  • Rola nagłówka
  • Cechy produktów reklamowanych i korzyści dla klienta
  • „Skuteczna reklama” Johna Caplesa
  • Warsztaty – ćwiczenia praktyczne

Panel VIII Negocjacje biznesowe

  • Podstawowe techniki negocjacyjne
  • Metody negocjacji
  • Narzędzia negocjacyjne
  • Nie bądź „miękki” bądź etyczny
  • Zanim powiesz Tak, choć raz powiedz NIE..
  • Co na to Herb Cohen?
  • Ćwiczenia i gry symulacyjne, negocjacyjne synergii decyzyjnych – warsztaty w grupie
  • Określenie słabych i mocnych stron w roli negocjatora – podsumowanie

Skuteczna komunikacja interpersonalna
Czyli jak budować mosty zamiast murów

Wszyscy umiemy się komunikować – zaczynamy ćwiczyć już w pierwszym dniu życia, więc teraz, po tylu latach, jesteśmy mistrzami. Po co więc szkolenie? Otóż patrząc z perspektywy naszego mistrzowskiego poziomu warto powiedzieć jedno – zawsze, ale to absolutnie zawsze można lepiej. A największą sztuką w tym zakresie jest przejęcie spraw w swoje ręce. Ten, kto chce być skuteczny, daje z siebie dużo. Więcej niż inni. Rozumie cudze emocje, rozumie własne emocje, wie, skąd bierze się taka czy inna reakcja i nastawiony jest przede wszystkim na prowadzenie emocjonalne drugiej strony. Oczywiście, wymaga to odrobiny energii. Ale warto.

Szkolenia prowadzi:

Ewa Broda – Główny prowadzący, socjolog i szkoleniowiec

oraz osoby zaproszone do szkoleń: wieloletni praktycy psychologii biznesu, trenerzy i szkoleniowcy.
„Program szkolenia jest projektem autorskim,  stanowi własność intelektualną Centrum Szkoleniowo-Konsultingowego „8emeralds” i jako taki podlega ochronie zgodnie z Ustawą o „Prawie Autorskim i Prawach Pokrewnych” z dnia 04.02.1994r. Dz.U.nr 24 poz. 83 z późniejszymi zmianami. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zakaz kopiowania części lub całości tekstu programów szkoleniowych i opisów.”